חפש בבלוג זה

יום ראשון, 28 באוגוסט 2022

אנשים שאנחנו פוגשים בחופשה / אמילי הנרי


הוצאה: מודן
תרגום: דורית בריל-פולק
שנה: 2022
392 עמודים

מאז שפופי ואלכס הכירו באוניברסיטה, הם מקפידים כל שנה לצאת יחד לחופשה שנתית. 
בתחילה אלה היו חופשות של תפרנים, המרוויחים משכורות זעומות, ואח"כ כשפופי החלה לעבוד במגזין תיירות אז החופשות הפכו ל"קצת" יותר מפנקות... אבל מה שבטוח על החופשה הזאת מדי שנה הם לא מוותרים!

עם השנים, פופי ואלכס הפכו להיות החברים הכי טובים, אפילו שהאופי שלהם כל כך שונה - פופי מוחצנת ואלכס מופנם, פופי מחפשת שינויים וריגושים ואלכס מעדיף את המוכר והבטוח. ולמרות הפערים ביניהם, החופשות שלהם יחד הן החופשות הכי מוצלחות.

עד שלפני שנתיים משהו משתבש במהלך החופשה, ומאז הם לא מדברים.
ואז (כעבור שנתיים) נוצרת הזדמנות עבורם לצאת שוב לחופשה יחד, ולמרבה הפלא אלכס מסכים , וכך נוצרת הזדמנות לתקן הכל ואולי סופסוף להתייחס ל"פיל" שעומד ביניהם...

הספר מסופר לסירוגין בהווה בעת החופשה הנוכחית, ולסירוגין בעבר, כשבכל פעם מתוארת חופשה משותפת אחרת שלהם יחד לאורך השנים. לאורך הספר אלכס ופופי עוברים תהליך גם ביחד וגם כל אחד לחוד, ואין מה לעשות לפעמים לומדים דברים בדרך הארוכה והקשה.

החברות בין אלכס לפופי היא חברות מדהימה - הדאגה ההדדית, השיחות, החוויות המשותפות - כל זה מעורר קנאה! ובכלל אני התאהבתי בדמות של אלכס, הגבר הכמעט מושלם : )

לפי התקציר היה נראה לי כי מדובר בספר קיטש קליל, והוא אכן כזה, אבל הוא גם הרבה יותר.
מדובר בספר כיפי, קולח ומהנה שהדפים בו פשוט חולפים במהירות... הוא משלב שנינות וצחוק וגם כאב ובכי, והשילוב הזה בהחלט מוסיף להנאה!

אני נהניתי!

בשורה אחת: לפעמים אנחנו מחפשים רחוק את מה שנמצא ממש לידנו.

בדירוג סמיילי: 😀😀😀😀 וחצי


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה