חפש בבלוג זה

יום ראשון, 10 ביולי 2022

החוף האינסופי / ג'ני קולגן


הוצאה: הכורסא
תרגום: ניצן לפידות
שנה: 2022
398 עמודים

הספר הזה הוא המשך לספר "בית קפה ליד הים" שאותו קראתי יחסית מזמן. חששתי שכיוון שלא זכרתי את עלילתו של הספר הראשון לא אצליח ליהנות מהספר, אך לשמחתי מחברת הספר פותחת בתקציר של הספר הקודם, ותוך כדי הקריאה נזכרתי בחלקים מהספר הקודם.

גם בספר הזה פלורה היא גיבורת הספר, ונדמה שאצלה לא הכול הולך חלק - בית הקפה המוצלח שלה לא מספיק ריווחי, חיי האהבה שלה עם ג'ואל מורכבים, וככל שהיא מנסה להתקרב, הוא נשאר מרוחק, והבחור שכמעט יצאה איתו - מתחתן.

חברתה של פלורה - לורנה, גם מחפשת אהבה. היא מנהלת מערכת יחסים ידידותית עם הרופא המקומי, שהוא פליט סורי, היא רוצה יותר, אך לא ברור מה עלה בגורלה של משפחתו שנעלמה, והאם הוא עדיין נשוי.

רק אצל פינטן, אחיה של פלורה, ובן זוגו - איש העסקים המיליונר - קולטון, נראה שהאהבה פורחת, ונראה כי בסתר ליבה פלורה קצת מקנאה...

כמו בספרה הקודם של קולגן, גם כאן הדפים עוברים במהירות - השפה קולחת, הכתיבה טובה. הוא שנון, לעיתים מצחק, לעיתים מרגש ולעיתים קיטש.

תיאורי הנוף, המאכלים, האנשים והתרבות עושים חשק לבקר באי הקסום הזה!

מדובר בספר מקסים, אבל לעומת קודמו לא קורה בו יותר מדי, ונדמה שעיקר ההתרחשויות קורות בחלקו האחרון, המזל הוא שסגנון הכתיבה מחפה על כך.

בשורה אחת: אהבה ורוגע הם מרפא לנפש

בדירוג סמיילי: 😀😀😀😀


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה