חפש בבלוג זה

יום חמישי, 29 ביוני 2023

בלתי אפשרי / שרה לוטס


הוצאה: דני ספרים       
תרגום: דנה אלעזר הלוי
שנה: 2022
529 עמודים

"את מאושרת. הוא מאושר. כולם מאושרים." (עמוד 429)

לפעמים מתחשק לי לקרוא ספר קליל, רומנטי, אפילו קצת קיטש, וככה הזדמן לידי הספר הזה.

ניק הוא סופר מדשדש, הנמצא בזוגיות מדשדשת והיצור שהכי קרוב אליו זאת הכלבה שלו. 

בי היא רווקה, תופרת מצליחה, המחייה בגדים- היא נותנת הזדמנות לבגדים לא שימושיים "לחזור לחיים",  ויש לה חברה טובה בשם לילי שהיא מאוד אוהבת.

כשניק כותב מייל והמייל נשלח בטעות לבי, מתחילה ביניהם התכתבות. ההתכתבות מובילה לעוד התכתבות ועוד אחת וכך נוצר חיבור מעניין, עד שהם מחליטים להיפגש ולצאת לדייט.

הם קובעים להיפגש בתחנת יוסטון מתחת לשעון, כל אחד יוצא לדרכו, הם חולמים על סיפור אהבה, אבל מה שנראה מושלם הופך לבלתי אפשרי.

הספר הכתוב בשפה קולחת, התחיל מעולה וזרם לי מאוד. אהבתי את סגנון הכתיבה, את ההתכתבות המיוחדת בין ניק לבי, את הסיטואציות המשעשעות שבי עוברת, את ניצוצות הרומנטיקה ואת האהבה שמתהווה.

יש בו את המאפיינים של ספר קיטש, רומנטי קליל וחמוד.

אבל בשלב מסויים הספר הופך מעט לדמיוני (לא סגנון שאני בד"כ קוראת), והשילוב הזה יחד עם האורך שלו גרם לכך שלקח לי בערך שבועיים לקרוא את הספר.

וכך יצא שהתחלתי את הספר בהתלהבות וסיימתי עם קצת פחות. אבל אולי זה בגלל שאני מעדיפה ספרים קצת יותר ריאליסטים.

בשורה אחת: "ככה זה בחיים. הם זורקים אותך לכל מיני מקומות, אה?" (עמוד 324).

בדירוג סמיילי: 😀😀😀



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה