חפש בבלוג זה

יום שלישי, 9 במאי 2023

ענן בצורת קרנף / ניצן מוקמאל


הוצאה עצמית
שנה: 2023
288 עמודים

כשסיימתי את הספר הזה הרגשתי שאני צריכה כמה ימים לעבד אותו לפני שאני כותבת עליו סקירה.
הוא הגיע אלי בתקופה בחיים שממש היה לי קשה לקרוא את התאורים שלו, כיוון שאת חלקם אני מכירה באופן אישי. 

רונה ואמיר הם זוג צעיר, הם מתגוררים במושב ועוסקים בחקלאות. הם אוהבים אחד את השניה, ואוהבים את החיים במושב.
אבל אז יום אחד אמיר מתבשר שהוא חולה, ולכן הם נאלצים לעבור לגור בצפון במקום שיהיה קרוב לבית חולים, כדי שיוכל לקבל טיפולים.

החיים בצפון סה"כ נעימים, יש להם שכנים טובים, האוירה טובה, אבל אז מתחילה מלחמה בצפון, ואמיר מתאשפז יותר ויותר. ככל שהזמן עובר מתרבים האתגרים גם מבחינה בריאותית וגם זוגית, כשהמוות מרחף מעל הכל.

הספר הזה הוא רומן המתאר את החיים האמיתיים על הקשיים, על הכאבים וגם על השמחות הגדולות והקטנות. הוא עוסק במחלות, מריבות, יחסי אמא-בת, יחסי חברות וויתורים קטנים וגדולים. 
הספר כתוב בשפה קולחת ונעימה לקריאה, הוא מאוד אותנטי ולא מנסה לייפות את המציאות.
כאמור, לצערי, הזדהתי מאוד עם הכאב המתואר בו ועל כן לא היה לי קל לקרוא אותו.

בשורה אחת: טוב שכן קרוב מאח רחוק (משלי)

בדירוג סמיילי: 😀😀😀😀






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה