חפש בבלוג זה

יום רביעי, 6 באוקטובר 2021

כל מה שתבקשי / סופי קינסלה


הוצאה: הכורסא
תרגום: דנה טל
שנה: 2021
387 עמודים

פיקסי - כשמה כן היא, לא מסוגלת לראות משהו מקולקל ולא לנסות לתקן אותו, זה ממש מדגדג לה באצבעות עד שהיא מתקנת ורק אז נרגעת. המוטו שלה בחיים זה המשפחה לפני הכל, כי כך אביה חינך אותה, ועם 2 המאפיינים הבולטים האלה היא מנסה לתמרן את חייה.

למשפחתה של פיקסי יש חנות לכלי בית בה פיקסי עובדת יחד עם אימה ואחיה, אך נוצר מצב שבו הכל נופל עליה - אחיה השחצן עסוק בלעשות רושם, ליחצן את עצמו ולחיות ברמת חיים גבוהה, ואחותה מרחפת ושקועה ברחמים עצמיים, ובעצמה.

פיקסי מנסה לפעול על פי החינוך של אביה היא נאבקת בין הרצונות שלה לבין המוטו של המשפחה לפני הכל, ובנוסף גם עם הרצון שלה לתקן כל דבר.

בדיוק אז חוזר לחייה האקס שלה ראיין, שרק מסבך את הכל עוד יותר, היא לא יודעת אם הוא חזר באמת, אם הוא רציני או שחלילה הוא עשוי לשבור שוב את ליבה.

פגישה מקרית עם בחור בבית קפה לו היא עושה טובה, מוציאה ממנו הבטחה שבתמורה לטובה הוא יתן לה "כל מה שתבקש", כך נוצר רצף אירועים דרמטי, מעניין ולעיתים נוגע ללב.

פיקסי היא דמות מקסימה, מסורה, תומכת, מישהי כזאת שנותנת את כל כולה למען חבריה ואהוביה. אני מאוד אהבתי את דמותה בספר, על אף שלעיתים התחשק לי לנער אותה ולהסביר לה כי עליה להעריך את עצמה יותר.

סופי קינסלה בדיוק כמו בספריה הקודמים יוצרת דרמה לעיתים מצחיקה ולעיתים כואבת , על סיטואציות הלקוחות מחיים רגילים ושגרתיים, על מה שיכול להשתבש בהם, ועל איך לפעמים שרשרת אירועים יוצרת סיפור מעניין.

גם אם הספר מעט קיטשי והסוף צפוי כיף לקרוא אותו, הוא כתוב בשפה קולחת, יש בו תובנות הוא קליל ומהנה.

בשורה אחת: "אם אתה רוצה ללכת מהר, לך לבד... אם אתה רוצה להגיע רחוק לך ביחד" ( עמוד 344)

בדירוג סמיילי: 😀😀😀😀

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה