חפש בבלוג זה

יום שבת, 23 באוקטובר 2021

אפליקציית הדמיון שלי / שירית גוטשטדט


הוצאה: ניב
איורים: רתם יארקצי
שנה: 2021
23 עמודים

באחד מלילות השבת בהם מתכנסת כל המשפחה עולה ללי רעיון, לכתוב אפליקציה שמפעילה את הדמיון.
באמצעות הדמיון אפשר להגשים חלומות, להיזכר בחוויות נעימות ולשפר את המצברוח. 

למחרת הוא מתחיל מיד במשימה, בעזרת הדמיון ועם הרבה יצירתיות הוא בונה אפליקציה מיוחדת שלעזרה בשעת צרה היא נרתמת. 

תוך חודש האפליקציה היתה מוכנה, החברים שיחקו וכולם נהנו. ולאחר מספר חודשים הוא אפילו הוזמן לראיון בטלויזיה כדי לספר על האפליקציה המיוחדת שבנה.

וכך האפליקציה עובדת: "כאשר אני זקוק לעזרה, אני לוחץ על התמונה הדרושה, ומתעורר בי זכרון שמשפר את ההרגשה"
לדוגמא: אם הבקעתי גול מוצלח אני שומר את תמונת הכדור ולפני השינה אני נכנס לאפליקציה ונזכר בחוויה, או אם למישהו היה יום מעצבן הוא לוחץ על תמונה של פעילות משמחת ועל כנפי הדמיון היא אותו לוקחת.

כל ילד כמו כל מבוגר מתמודד לעיתים עם חוויות לא נעימות או עם מצברוח ירוד, באמצעות הספר הזה הילד לומד איך למנף את עולם הדמיון ולהפוך את המצברוח הרע להנאה.
הדמיון המודרך מלמד את הילד דרך יצירתית להתמודד עם קשיים, והאמת שהוא מתאים גם למבוגרים.
הוא מסייע בהסתת המחשבות לדברים חיוביים ועוזר להתפתחות הרגשית הבריאה.

הספר מעוצב בצורה מקסימה ומלווה בדוגמאות מעשיות מחיי היומיום של הילדים, כך שמאוד קל להבין ולהתחבר אליו. 
מחברת הספר לקחה רעיון מקסים ובאמצעות סיפור היא מלמדת טכניקה מצוינת שתסייע בידי הילד לחלום, ובזכות זה גם לפעמים להגשים חלומות.

בשורה אחת: "אני פשוט ממליץ לכולם... להשתמש בדמיון, כמו מטה קסמים הוא יעזור לכם להגשים כל רעיון. אם תתמידו ובכל יום תפקידו בדמיון מחשבות טובות, תתעצמו יותר ותגשימו משאלות וחלומות." (מתוך הספר).

בדירוג סמיילי: 😀😀😀😀😀



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה