חפש בבלוג זה

יום שני, 23 באוגוסט 2021

על רגל אחת / בת-חן ששונקר

הוצאה: עצמית
שנה: 2020
197עמודים

בת חן יצאה לאויר העולם עם נתוני פתיחה מאתגרים - ללא רגל וללא יד. למזלה היא נולדה למשפחה תומכת ועם הרבה אופטימיות ונחישות.

בת חן מספרת את סיפורה האישי מילדותה ועד בגרותה. האתגרים החברתיים שעמדו בפניה, יחד עם האתגרים הלימודיים. הצקות של ילדים מול חברויות אמת. מורים שתמכו מול מורים שויתרו עליה מראש.

כשסיימה את לימודיה החליטה לצאת לשירות לאומי ולעזוב את הבית, גם שם לא הכל הלך באופן חלק, והרבה קשיים נערמו בדרכה אך בסופו של דבר היא צלחה גם את זה.

לאחר השירות בת חן בוחרת לצאת לחיים האמיתיים באופן עצמאי ובלי להיות תלויה באף אחד. היא מספרת על המורכבויות שבעצמאות ועל כך שמעולם לא ויתרה לעצמה והגשימה כל מטרה שהציבה לעצמה.

סיפורה של בת חן מעורר השראה ומלא אופטימיות. לאורך כל הדרך היא נלחמת, היא לא נכנעת לפחדים ולחששות ותמיד בודקת איך תוכל לבצע כל משימה באופן המקסימלי.

גם אם אין מדובר ביצירה ספרותית מדובר בסיפור חיים מרגש, נוגע ללב וחשוב, ומאוד אהבתי את הציטוטים שבת חן הוסיפה בתחילת כל פרק בספר.
מורגש כי הסיפור הזה נכתב מהלב, הוא כתוב בכתיבה קולחת וסיימתי לקרוא אותו בשעות ספורות.

בשורה אחת: אם אתה לא יכול לעוף - רוץ, אם אתה לא יכול לרוץ - לך, אם אתה לא יכול ללכת - זחל. לא משנה מה תעשה, העיקר שתמשיך לנוע קדימה" (מרתין לותר קינג, עמוד 42)

בדירוג סמיילי: 😊😊😊😊

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה