יום שני, 7 באוגוסט 2023

אהבה ופשעים אחרים / פי ג'י אליס


הוצאה: רימונים
תרגום: ירון פריד
שנה: 2023
319 עמודים

"...הרגע הזה שבא מייד אחרי שגנבה משהו. הריגוש הזה. אין עוד תחושה בעולם דומה לשבירה של הכלים והכללים, של לעשות את ההפך ממה שאישה אמורה לעשות... ולא להיתפס." (עמוד 16)

לקט כמעט נגמר כמעט כל הכסף, ויש לה שכר דירה לשלם והוצאות שוטפות, וככל הנראה בקרוב תצטרך למצוא דירה חדשה כי בעלי הדירה עלולים להעיף אותה, ובנוסף לא מפסיקים להזמין אותה לאירועים .
השיא הוא שחברה עשירה מהאוניברסיטה(שכבר מזמן הן לא בקשר) מזמינה אותה לחתונה שלה ולכל מה שכרוך בכך - אירוסין, מסיבת רווקות ועוד המון הוצאות שאין לה מושג מאיפה תממן...

כשקט מגלה שחברתה הכלה לואיזה עונדת טבעת אירוסין עם יהלום היסטורי ויקר להחריד, היא מחליטה לרקום תכנית ולהפוך את החתונה הזאת להזדמנות של פעם בחיים.

היא משתפת את ג'ייק ברמן חמוד שהפך להיות ידיד שלה, ויחד הם רוקמים תכנית ומביימים זוגיות מדהימה, הכל כדי להשיג את המטרה הנכספת.

החיים בלונדון קשים כנראה לרווקים ולמי שלא מרוויח מספיק טוב או שאיו לו הורים עשירים. הקושי לסגור את החודש מוביל את קט לעשות מעשים לא מוסריים בעליל ועם החלק הזה היה לי קצת קשה להתחבר.
אז אמנם קט הקפידה לקחת רק ממי שלכאורה לא ישים לב וזה לא יפגע בו במיוחד (סטייל רובין הוד 😄), אך איך שלא מסתכלים על זה גניבה היא גניבה.

חוץ מגניבות הספר חושף אותנו לחיי החברה בלונדון, להווי החתונות והמנהגים סביבם ועל הדרך מביא גם קצת אהבה.

לסיכום מדובר בספר קיטש, חמוד ושנון אבל לא ממש מוסרי (מבחינת תיאורים מיניים הוא דוקא נקי), ואולי גם קצת ארוך מדי.

בשורה אחת: "לא אוהבים מישהו כי זה קל, או כי רוצים משהו בתמורה. פשוט אוהבים ומקווים לטוב." (עמוד 285).

בדירוג סמיילי: 😀😀😀

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה